miercuri, 10 ianuarie 2018

Video: Goodies Pepco&CrewShop

Hello, Hello!

Astazi am video nou :-)
M-am grabit sa va arat ce mi-am achizitionat in prima saptamana a anului 2018.

Puteti vedea in videoclip:


Sper ca anul acesta sa fiu mai constiincioasa atat cu videourile, cat si cu postarile.
Imi doresc ca videoclipurile sa nu fie lungi, dar sa fie pe placul vostru.

Legat de ramele foto, am avut putin de munca cu pozele cu balerinele.
Ramele, desi sunt pentru pozele cu dimensiunea 10x15 permit o poza mai mare (desi vizibila va fi 10x15). Din acest motiv a trebuit sa decupez posele cu balerine sa se potriveasca in ramale mici.

Dar au iesit frumos in final.










Voi v-ati cumparat deja ceva in 2018? Ce anume?

P.S. Imi cer scuze pentru calitatea videoclipului, nu stiu ce s-a intamplat (lumini, saturatie etc). sper ca nu v-a deranjat prea mult vizual.

See U Soon!